Rozwiązanie sprawy z…

Rozwiązanie sprawy z Programem Ochrony Kupujących #polska #afera #technologia #ecommerce
Przede wszystkim dziękuję wszystkim plusującym, gdyby nie Wasz niesamowity odzew prawdopodobnie sprawa miałą by zupełnie inne zakończenie. Dziękuję też za zaufanie, bo wiem że nie raz zdarzały się tu róźne sprawy, nie opisujące realnego przebiegu zdarzeń. Sam od poczatku nie podzieliłem się wieloma informacjami, ale późna godzina (za błędy we wpisie nadal się wstydzę), emocje związane z całą sytuacją i brakiem kontaktu z serwisem plus ilość osób wypowiadających się w dyskusji na wykopie mnie przerosła 🙂 Wpis trafił na główną i na ten moment zebrał 938 plusów. To dzięki Wam @allegro_pl zainteresowało się sprawą. Finalnie Dział POK postanowił wysłuchać moich wyjaśnień, odpowiedziałem na pytania do których allegro nie miało wglądu (emaile, rozmowa z kupującym na email i chat) i sprawa została zamknięta. Mam nadzieję, że to już FINALNE ZAKOŃCZENIE i za tydzień/dwa nikt nie postanowi rozgrzebywać jej ponownie. Dziękuję ALLEGRO za pomoc i rozwiązanie problemu.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim za komentarze i wiadomości na PV. Na wiele z nich nie odpisałem, ale cały czas czułem wasze wsparcie. Dziękuję za to, naprawdę wiele to dla mnie znaczy.

W ramach podziękowania przez Wrzesień postaram się zrobić kilka #rozdajo czy #konkurs z nagrodami. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się przy nich świetnie bawić.